Snälla moln försvinn

Jag blir så trött på alla dessa moln, vad har de för mening. Jag menar under den korta sommarsäsong som vi har så kan de väl hålla sig borta.

Imorse så var det faktiskt riktigt fint väder här i Vaggeryd, men så bestämde jag o syrran oss för att åka upp till Sjöbo för att sola och då kom molnen. Ett stort, tjock, mörkt mål som tog bort all sol. Så vi åkte hem igen, så nu sitter jag här igen, framför datan i soffläge. Jag hade ju hoppats på att det skulle vara jättefint väder nu när jag ändå var ledig så jag kunde få bättra på brännan lite.

Ikväll ska vi åka till Byarums hembygdsgård för att "semesterfika" med jobbet, som vi alltid gör innan alla försvinner i väg åt olika håll nästa vecka. Det brukar alltid bli en trevlig tillställning eftersom att alla inser att det snart är semester. :) Och i år tycker jag att det är extra kul, eftersom jag inte träffar alla lika ofta längre. Så nu är det dags att göra sig i ordning för det.


Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Hihi jaa! :D

Han är fin han!

2010-07-26 @ 13:30:13
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Maddi

heyy igen! Kan du rekommendera någon privat sjukg. i jkpg?

2010-07-27 @ 14:32:23
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Diana

överbelastat den så att den har svullnat upp ;/ Men nu är det bra igen, men börjar göra ont iigen.. så får ta & lugna mig som inte går ;P



Hur är det med dig då?



Kram

2010-09-24 @ 21:38:45
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0